קטנה או גדולה, רכה או קשיחה, פשוטה או מותג ? עונת התיירות בעיצומה וקיימים אין ספור מותגים של מזוודות ◊ אז מצד אחד זו רק מזוודה, מצד שני איך נדע מה לבחור בים ההצע ◊ אז איך נבחר את המזוודה הנכונה וכמה זה יעלה לנו ?

הנופש בחו"ל מתקרב: כרטיסי הטיסה הוזמנו, חדרי המלון אושרו ומסלול הנסיעה תוכנן מראש. נותרה רק משימה אחת – אך היא אינה כיפית במיוחד: לארוז את חפציכם. אריזה לחופשה בחו"ל היא החלק הפחות מהנה בחופשה, אך בחירת המזוודה המתאימה יכולה לסייע רבות.


לכאורה, בחירת מזוודה אמורה להיות משימה פשוטה – הרי מטרתה היא לשאת את חפציכם. ואולם החוכמה היא לבחור במזוודה המתאימה, שתספיק בדיוק לכמות החפצים שתרצו לקחת (עם קצת מקום עודף לקניות), תשמור היטב על הבגדים ושאר החפצים, תתגלגל בקלות בשדה התעופה ועל מדרכות ולבסוף שלא תכביד עליכם במשקל מיותר. מבחר החברות, הדגמים והגדלים גדול – וההבדל באיכות משפיע כמובן גם על המחיר.

 



 

הנושאים העיקריים שכדאי להתייחס אליהם בתהליך הרכישה הם:

•  אחריות

•  גלגלים, רוכסנים וטיב הבד

•  גודל חיצוני של המזוודה

אחריות
 
בחירה נכונה של מזוודה יכולה לספק שנים רבות של שקט, ולמנוע צורך בהחלפת מזוודה כל שנה-שנתיים עקב בלאי או חוסר התאמה. חשוב לבחור מזוודה איכותית, כדי להקטין ככל האפשר את האפשרות שהיא תינזק במהלך הטיול. אנו למדנו כי רוב הנזקים קורים כבר בשדה התעופה, כאשר הסבלים זורקים את המזוודות ממקום למקום.  יהיה מי שיפצה את הנוסע. לכן כדאי לבחור במזוודה שמגיעה עם אחריות מקיפה.
 

גלגלים, רוכסנים וטיב הבד


ההבדלים האמיתיים במזוודות הנפוצות יהיו בטיב הגלגלים והרוכסנים. לקוחות לא מודעים לכך שרוכסן טוב, למשל, הוא רכיב יקר מאוד, ושיש חברות מיוחדות שמתמחות רק בזה. כמו כן, ככל שהבד צפוף יותר – המזוודה תהיה יקרה יותר וכך גם במזוודות המאובזרות בגלגלי סיליקון או בגלגלי פלסטיק כפולים.


בפועל בשנים האחרונות, עלתה הפופולריות של מזוודות בעלות ארבעה גלגלים המאפשרים ניווט קל יותר. עדיף לבחור במזוודה עם גלגלי סיליקון או גלגלי פלסטיק כפולים (מוכרים גם בשם גלגלים ׳יפניים׳, מזוודות כאלה הן יציבות יותר – אך המחיר שלהן גבוה יותר.


גודל חיצוני של המזוודה

גודל המזוודה הוא מרכיב חשוב בתהליך הרכישה, לכל חברת תעופה יש גדלים מקסימלים של מזוודות אותם היא תאפשר לעלות למטוס או למטען, במידה והמזוודה שלכם גדלה יותר תאלצו להיפרד מסכום לא מבוטל שיכול להגיע לעשרות דולרים לפחות.

הגדלים משתנים בהתאם לחברת התעופה וסוג הטיסה, למשל בטיסות LOW COSTוטיסות צ׳ארטר הגודל המקסמלי של מזוודה עומד על 28״ השווים לכ- 72 ס״מ, הגודל המקסימלי של מזוודת עלייה למטוס – ״טרולי״ עומד על 20״ השווים לכ- 51 ס״מ.


עדיין מבולבלים? ריכזנו את כל ׳התורה׳ לפסקה שתעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ! מהן הציפיות שלנו מהמזוודה ?

•  מזוודה פשוטה, אך לא פשוטה מדי (מזוודה שמתפרקת בשדה היא לא חוויה נעימה) אורך חיים: 7 – 10 טיסות.

•  מזוודה בדרגת ביניים, מעוצבת יותר, מאובזרת במנעול מובנה חומרים איכותיים יותר אורך חיים: 15 – 20 טיסות.

•  מזוודת מותג, או בניסוח פשוט מזוודה ל-10 שנים של מותג מוביל ״המרצדס של המזוודות״.

מחירים מומלצים:

•  טווח מחירים לסט 3 מזוודות פשוטות עומד על 500 – 800 ש״ח. למעבר לדגמים מומלצים בקטגוריה זו »


•  טווח מחירים לסט 3 מזוודות בדרגת ביניים עומד על 850 – 1200 ש״ח. למעבר לדגמים מומלצים בקטגוריה זו »

 

•  טווח מחירים למזוודות מותג (לדוגמא: DELSEYJEEP) עומד על כ- 1000 ש״ח למזוודה גדולה וכ 400 – 600 ש״ח למזוודת

עלייה למטוס. למעבר לדגמים מומלצים בקטגוריה זו »

למזוודות מבית Swiss >>

 




למזוודות מבית JEEP >>

 



 
למזוודות פרימיום מבית DELSEY >>

 

אפריל 11, 2019 — admin