זמן קריאה משוער: 6.5 דק׳

שעונים לגבר – כל מה שצריך לדעת

אז לפני שנציג בפניכם את הטיפים לבחירת שעון לגבר, נציג לכם תופעה לא פחות מדאיגה, תופעת הזיופים.
לפני שאתה מחליט איזה שעון לקנות, כדאי שתוודא שהוא מקורי!
- נובמבר, 2018, אתר מעריב – הברחת ענק של שעוני מייקל קורס
- ינואר, 2018, רשות המיסים – מגיפת זיופים בעולם השעונים
חיפוש קצר בגוגל, יחשוף בפניכם את כמות הזיופים בשוק – לא כל מה שרואים במחיר במציאה בזאפ, איביי וכו׳ הוא מקורי!
אנו ספק ומפיץ מורשה, חנות שעונים מקוונת, של כל המותגים המוצעים למכירה באתר, בקניית שעון אצלינו תקבלו 100% אמינות וראש שקט, אריזת יצרן רשמית, תעודה אחריות רשמית, בקיצור מוצר מקורי ולא חיקוי סיני זול במחירים מיוחדים!
בחלק מהמותגים – אלה שמציעים שירות זה, מקבלים גם ברקוד לבדיקת אותנטיות באתר היצרן. כמו כן, אנו מציעים החלפות והחזרות בחינם בניגוד למדיניות בעולם התכשיטים!
״כבר לא חיוני לדעת מה השעה. שעון יד הינו פריט אופנה לכל דבר״
בעולם שבו לכל בעיה יש פתרון דיגיטלי, והוא בדרך כלל נמצא באפליקציה בסמארטפון, גם
שעון יד כבר אינו חיוני
כדי לדעת מה השעה. שעוני יד הם פריט אופנתי לכל דבר, וכשמדובר באופנת גברים, הוא ללא ספק המקבילה
הגברית לעגילים, לשרשראות, לצמידים או לטבעות. שעוני גברים מעוצבים ויוקרתיים הם הדרך האופנתית ביותר עבור גברים לאבזר את ההופעה ולשדרג את המראה, בהתאם לסגנון הלבוש, לאירוע ולטעם האישי.
עולם שעוני הגברים כולל מגוון רחב מאוד של שעונים, ובחירת השעון הנכון עבורך תלויה
בגורמים שונים. אז מה מבדיל בין שעוני גברים לבין שעוני נשים, כיצד בוחרים את השעון הנכון לאירוע הנכון, ומהו השעון המתאים ביותר עבורך?
במאמר זה ננסה לתאר את מגוון המאפיינים בשעונים שונים ולסייע לך לבחור את השעון הנכון.

עקבו אחרינו באינסטגרם!

סוגים שונים של שעונים
שעונים מגיעים בשלל צורות – אנלוגיים או דיגיטליים, צבעוניים או מינימליסטיים, משוכללים טכנולוגית, או פשוטים מאוד. כפריט אופנתי פופולרי הם מגיעים באינספור צבעים, גדלים, וצורות. עם זאת, יש משמעויות שונות לסגנונות שונים של שעונים, חלקם יוקרתיים ואחרים ספורטיביים.
כל אחד מתאים לאירוע אחר, ולא הכול קשור רק במותג.
לפני בחירת המותג, כדאי להחליט על סגנון. יש שעונים בעיצוב ספורטיבי, שעונים למראה יומיומי משודרג – או במילים אחרות שעון לעבודה ושעוני יוקרה, לאירועים רשמיים, כנסים, אירועים חברתיים או סתם כי בא לך ׳לדפוק הופעה׳.
לאחר שתבין את אופי השימוש בשעון, יהיה לך יותר קל לעשות סדר בבלאגן – שכן יש מאות ואלפי דגמים ומותגים וקל ללכת לאיבוד בין כולם.
טיפ: אם אתה פשוט מחפש שעון ליומיום, אל תבחר משהו שיגביל אותך, לך על דגם קלאסי שמתאים לכל הופעה לכל אירוע.
החלט על המותג או המותגים של השעון מראש:
בחר מותג, לפי התקציב שלך. שעון יוקרתי עם הופעה יומיומית הוא ‘Big No No’ ובדרך כלל לא משתלב אופנתית. יש מספר מותגים בשוק ומספיק היצע.
תקציב נמוך – בינוני: שעוני מייקל קורס Michael Kors
תקציב בינוני – גבוה: שעוני ברברי Burberry
תקציב גבוה: שעוני טיסו Tissot
חקור את המותגים לפי התקציב, ותראה איזה מהם מציג את הדגמים המועדפים עליך.
אומנם בחירת השעון הנכון, היא דיי חשובה, אבל היי – אם תבחר לרכוש אצלינו תהנה מהחלפות/החזרות בחינם!
עולם השעונים מתחלק לשני סוגים: שעונים ספורטיביים-אלגנטיים ושעונים יוקרתיים.
השעונים הספורטיביים יהיו בעלי מראה אלגנטי, קלאסי ומעודן יותר. למעשה, מדובר בשעונים שנועדו להתאים לחיי היום יום, והם מספקים מראה אלגנטי אך לא חגיגי מדי. הם מתאימים במיוחד לאנשי עסקים, לעורכי דין ולבעלי מקצועות ייצוגיים בחיי היום יום. יתרון נוסף של השעונים הספורטיביים הוא טווח המחירים הרחב שלהם, שיכול לנוע מכמה מאות שקלים ועד אלפי ועשרות אלפי שקלים.
שעוני היוקרה הם קטגוריה בפני עצמה, שבמסגרתה שעונים הם לא רק פריט אופנתי אלא סמל סטטוס לכל דבר. שעוני יוקרה הם אקססורי חשוב ומרשים עבור גברים, במיוחד באירועים מיוחדים הדורשים קוד לבוש מכובד יותר. מחיר שעוני יוקרה יהיה בדרך כלל גבוה יותר והם יעוצבו במראה זוהר יותר.
קוטר השעון – בחירה אסתטית או עיצוב בעל משמעות?
כשמדובר בשעוני גברים, קוטר השעון הוא לא רק בחירה עיצובית נטו. קוטר השעון יוצר רושם ומייצג אופי מסוים.
שעונים בעלי קוטר קטן יחסית, כדוגמת 48-44 מ"מ, הם יותר פרקטיים, סולידיים ומתאימים לשימוש יומיומי.
שעון בעל קוטר קטן מתאים לרוב סוגי הלבוש ויכול ליצור מראה אלגנטי בכל סט לבוש שתבחרו.
כאשר מדובר בבחירת גודל נכון, יש דבר אחד שאתה תמיד צריך לזכור: פרופורציה היא המפתח לבחירת שעון. שעון במידה הנכונה ישלים את הסגנון שלך ולא נראה מוזר על פרק היד שלך.
אם אתה אדם גדול עם פרק גדול, אז מתאים לך הוא שעון עם פנים גדולים.
מצד שני, אם אתה בחור קטן עם פרק כף יד קטן, ולאחר מכן ללכת אחרי שעונים גברים עם חיוג קטן או רזה.
באופן כללי, שעוני גברים בקוטר 39 ממ – 41 מ״מ נחשבים שעוני יד קטנים, 42 מ״מ – 44 מ״מ נחשבים בינונים והנפוצים ביותר.
שעונים לגברים בקוטר של 45 מ״מ ומעלה הם מאסיביים ובולטים על פרק כף היד
מידות שעונים לפי קןטר
לעומת זאת, שעונים בעלי קוטר ונוכחות חזקה יותר כדוגמת 54-50 מ"מ יוצרים לוק יוקרתי, מרשים ולעיתים חגיגי.
שעונים כאלות אתם לא בהכרח תענדו לכל אירוע ועם כל סט בגדים. עם זאת, קוטר השעון צריך להתאים לאדם שעונד אותו.
לאנשים יש מבני גוף שונים, שלל גווני עור ופרקי יד בעוביים שונים, מומלץ מאוד להתאים את השעון בראש ובראשונה למבנה הזרוע.
לדוגמה: 38-36 מ"מ על זרוע גדולה במיוחד עלולה לשוות לו מראה של שעון נשי, לכן חשוב להקפיד על התאמה בין גודל היד לבין גודלו של השעון.
אז איזה שעון כדאי לקנות?
 
כשמדובר בשעונים – אין זה מומלץ להתפשר. קנייה של מותג מוכר בעל אמינות גבוהה תבטיח לכם מוצר איכותי, על אחריות, שיתקתק שנים רבות.
חשבו על זה ככה: שעון הוא במידה רבה כמו תכשיט שבו את איכות החומרים ורמת הגימור ניתן לזהות ממרחקים.
מלבד זאת – שעון הוא גם מוצר טכנולוגי בעל מנגנון מורכב.
בשל שיקולים אלה, אנשים בדרך כלל מתעניינים במותגים בעלי מוניטין כאשר הם חושבים לטווח הארוך.
אפקט ה׳WOW׳
רוב הגברים מחפשים דגם שיעזור להם להתבלט בדרכם הייחודית. בעוד נשים יכולות לקבל בקלות את אפקט ה׳WOW׳ על-ידי קניית שעון עם יהלומים או אבני חן, בעולם שעוני הגברים הדבר קצת יותר מורכב. אם אתה מחפש שעון בעל נוכחות, כזה שתופס את העין מרחוק, סביר להניח שתבחר בשעון בעל לוח צבעוני, בשעון עם קוטר הגדול מ-44 מ״מ או בשעון בעל ניגוד צבעים חזק בין הלוח והמסגרת אל מול הרצועה.
כזה מגיע לרכישת שעון יד, יש הרבה מותגים ודגמים לבחירה, למעשה מגוון אינסופי. כדאי לצמצם את האפשרויות על-ידי הגדרת השימוש בשעון, האם הוא מיועד להופעה יומיומית, אירועים, פגישות עסקים וכו׳. כאשר נגדיר את אופי השימוש, נוכל לעשות סדר בעולם שמציע מאות של דגמים וצורות מכל מותג.
לכן זה יהיה רעיון טוב להתחשב בהופעה לפני שקונים את הדגם שמצטלם הכי טוב :)
רצועת השעון
רצועת השעון הינו המרכיב האחרון שיש לקחת בחשבון לפני רכישת שעון יד. יש מגוון רב של סוגי רצועות נפוצועות בקרב המותגים השונים;
באופן גס הרצועות הנפוצות מתחלקות לעולם הרצועות המתכתיות ורצועות עור. כיום, מותגי השעונים המובילים מציעים רצועות קרמיות, רצועות בשילוב נירוסטה, רצועות בעיצוב רשת, רצועת חוליות. ברצועות העור נוכל למצוא חידושים כמו: עור תנין, עור בקר (עור ״רגיל״) ואף רצועת שעון עשויה מעור יען.
הבחירה צריכה להיעשות לפי הטעם בהתחשב מספר יתרונות וחסרונות בין הדגמים:
- שעונים עם רצועת נירוסטה או משולבת נירוסטה רגישים מאוד למי מלח – לכן מומלץ להוריד לפני רחצה בים, גם במים רדודים.
- שעונים עשוי רצועה קרמית עמידים יותר מפלדת אל חלד בכל הנוגע לשריטות או סימנים על רצועת השעון, לוח השעון או קוטר השעון.
- שעונים בעלי רצועת עור מתבלים יותר מהר משעוני מתכת, הם שומרים על צבעם וגוונם במשך כ-5 שנים, לאחר מכן הגוון הבוהק ייעלם בהדרגה.
- שעונים עם רצועת גומי, סיליקון וכו׳ – למרות שהם מאוד מבוקשים, חשוב לנו להדגיש כי הסיגמנט הזה הוא הרגיש ביותר. מבין כל החומרים השונים, לגומי ולסיליקון אורך חיים הנמוך ממתחריו. לכן בעת קניית שעון עם רצועת גומי ככה, קח בחשבון שלרוב הצורה והצבע ישמרו לתקופה של עד כ-3 שנים. ואילו, שעונים עם רצועת גומי/סיליקון בגוון בהיר הן הרגישות ביותר לכתמים, לכלוכים, בלאי טבעי וכו׳.
לכן, לפני שאתה בוחר בשעון עם רצועת גומי, קח בחשבון את אורך החיים הקצר יחסית לאלטרנטיבות.
שעון אנלוגי או דיגיטלי?
שעונים אנלוגים מציגים בדרך כלל את השעה על-ידי שימוש בסימנים מספריים רומיים, או רגילים אשר מראים מה השעה. שעונים דיגיטלים, יציגו את השעה לרוב במסך LED כאשר השעה מוצגת באופן מספרי. למעשה, שעונים דיגיטליים נחשבים יותר ספורטיבים, ואהודים לרוב על-ידי צעירים או חובבי אופנת רחוב. מנגד, שעונים אנלוגיים נחשבים רשמיים יותר, משתלבים ומשדרגים כמעט כל הופעה ומסמלים קלאסה ואלגנטיות.
לכן, כדאי לשקול העדפה אישית בעת בחירה בין שעון דיגיטלי לאנלוגי. היתרון בשעונים אנלוגיים הוא המבחר הבלתי נגמר בצבעים, צורות, גדלים וכו׳. אנו מציינים זאת, משום ששעונים דיגילטיים לא בהכרח זולים יותר משעונים אנלוגיים, אך השימוש בהם יהיה יותר מוגבל ויחד עם זאת מדויק.
לסיום, תמיד מומלץ לנסות את השעון על היד קודם ולראות האם הוא מעניק לך את חווית ה ’ Look & Feel ’ שאתה מחפש. בקניית שעון דרכינו, תהנה משירות החלפות חינמי – אם לא אהבת את הדגם שקיבלת, את ההחלפה הראשונה נבצע על חשבונינו ונחסוך לך זמן וטרחה ללכת לחנות שעונים :-)
* לאחר מכן, עלות כל החלפה הינה 26 ש״ח או הגעה עצמאית לאחד מהסניפים שלנו ואז כמובן ניתן להחליף ללא עלות.
* תשמח לדעת, שגם אם לא מצאת אלטרנטיבה איננו גובים עמלה או דמי השתתפות בגין ביטולים והחזרות!
נשמח לייעץ טלפונית או בוואטס אפ שלנו בכל שאלה והכוונה – את פרטי ההתקשרות ניתן למצוא בתחתית העמוד
 
שעונים לגבר מותגים אנו ממליצים על מספר דגמים אהובים:
שעוני טיסו – Tissot Watches
לאוהבי המראה היוקרתי: אומרים שאין כמו שעון שווייצרי, ושעון -Tissot הוא הדוגמה המושלמת. לחברה השוויצרית ותק של יותר מ-100 שנים בתחום השעונים ושם עולמי יוצא מן הכלל. החברה מייצרת לכל אופי וסגנון, ועוסקת בייצור שעונים למדידת זמנים במרוצים ובתחרויות ספורטיביות.
טיסו הוא מותג שעוני יוקרה ומקורו בשוויץ. המותג נוסד אי שם בשנת 1853. לאחר שנות פעילות רבות המותג השווצרי זכה להוכרה בינלאומית.
בשנת 1983 קיבל המותג Tissot את החותמת הרשמית של מותג יוקרה הניתן על-ידי קבוצה הנקראת Swatch Group אשר בסמכותה לקבוע מי מותג יוקרה ומי לא. הקבוצה אישרה בין היתר מותגים כמו Omega לקבוצה ועוד.
כאשר קונים שעון יש לקחת בחשבון 2 מרכיבים: איכותי וערך תמורת המחיר. כל צרכן לא רוצה לשלם יותר מדי עבור שעון חדש, מצד שני לא חסרים שעונים שיחזיקו פחות משנה. כשקונים שעון טיסו Tissot קונים למעשה שעון לשנים.
כמו כן, אנו מפיצים מורשים של המותג, (כל מפיץ מורשה מקבל חותמת אותנטיות אשר מוטבעת בגב השעון וניתנת לאימות במספר דרכים) וככאלה אנו מציעים שעוני טיסו במחירים חסרי תקדים!
שעוני טיסו Tissot
 
אם אתם מחפשים שעון יוקרתי בתקציב קצת יותר ידידותי, השעונים של הוגו בוס הם תחליף ראוי ביותר.
אנחנו ממליצים על הדגמים 1513440 ו-1513538, המספקים מראה יוקרתי מבלי שתצטרכו לשבור חסכונות.
שעוני הוגו בוס הם מהפופולריים ביותר בשוק השעונים בדגש על שעוני גברים. Hugo Boss הוגו בוס מציע כמותג יוקרה שעוני יוקרה, אופנתיים, אמינים ואיכותיים.
המותג הוגו בוס הוקם בשנת 1924 והוא נשאב במהרה לעולם של מותגי העל, מיתג את עצמו עם פרזונטרים נאותים ושיתופי פעולה מעניינים.
שעוני הגברים של הוגו בוס הפכו למהרה להצלחה מסחררת באינטרנט וברשתות, הפכו במהרה לאחד המותגים הפופולריים אשר מציעים יוקרה, אופנה במחירים שפויים.
הוגו בוס הוא מותג ייחודי במובן מסויים, מבין מותגי היוקרה הוא התחיל למצוא איזון בליין השעונים שלו בין איכות למחיר.
לכן Hugo Boss נתפס כשעון שבהחלט שווה את סכום הקנייה שלו.
        שעון הוגו בוס דגם 131440
הוגו בוס דגם 1513440
 
 
שעוני אמפוריו ארמאני Emporio Armani דומים במהותם לשעוני בוס. העיצוב שונה בתכלית, אך גם בארמני הבינו ששעונים זו נישה בפני עצמה וכמו הוגו בוס מיתגו את עצמם כמותג שעונים המתאים לכל כיס.
ג׳ורג׳יו ארמני הוא למעשה בית אופנה איטלקי המזוהה כמותג יוקרתי. יחד עם זאת בבית האופנה מקפידים לייצר סדרות יוקרה (קוטור) וסדרות לצרכן הממוצע.
המותג Armani מתמתחה בעיצוב בגדים, אביזרי אופנה, תכשיטים שעונים ועוד..
קולקציית שעוני ארמאני לגברים מעוצבים בעיקר על טהרת השימוש בחומר קרמי ופחות ברצועות עור.
כמו כן, השעונים של המותג דומים ברובם אך בארמני שמים דגש על מתן מגוון בקוטר השעונים.
לרוב, שעונים לגברים של ארמני מיוצרים ב3-4 קטרים שונים.
כשמדובר בשעונים לשימוש יום-יומי יותר, לארמני יש דגמים אלגנטיים המתאימים למשרד. דגמי 1400 ו-1452 מספקים את המראה האלגנטי מבלי למשוך יותר מדי תשומת לב, אך עדיין שומרים על מראה יוקרתי למדי.
שעון ארמני דגם 1452
לסיכום - ברכישת שעון בקרי אונליין:
  1. אנו מתחייבים כל כל השעונים באתר מקוריים
  2. החלפות/החזרות ומשלוחים בחינם!
  3. מתחייבים למחיר הזול ברשת
  4. אצלינו תהנו משירות לקוחות ללא פשרות!
אפריל 11, 2019 — admin