מתנות ליום האהבה טו באב


חוגגים אהבה - קבל 15% הנחה על כל האתר!


ימים שעות דקות שניות


תוכן עניינים


יום האהבה הוא יום של אהבה ונתינה. זה הזמן להראות לאהובך כמה הוא חשוב לך וכמה אכפת לך ממנו. ישנן דרכים רבות להראות את אהבתך למישהו ביום האהבה, אך הפופולרית ביותר היא באמצעות מתנות.

כולנו יודעים שמציאת המתנה המושלמת יכולה להיות קשה, במיוחד כשזה מגיע ליום האהבה. החדשות הטובות הן שיש המון רעיונות למתנות נהדרות ליום האהבה שיראו לאהובך עד כמה הם חשובים לך!

ריכזנו עבורכם טיפים ורעיונות למתנות ליום האהבה מקורית לאישה או לבת הזוג, כמובן שגם הגברים לא שכחנו ונמליץ על רעיונות למתנות לגבר ליום האהבה הקרב ובא!

נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות – אך מיועד לגברים ונשים כאחד.

לרוב הזוגות המאוהבים, יום האהבה הוא אירוע מיוחד מאוד. למרות שמקורו בנצרות, נדמה כי בישראל אימצו את חג האהבה העולמי כאילו היה שלנו. איך אפשר להאשים את הזוגות?

״אהבה היא רצון שאי אפשר לעמוד בפניו, להיות רצוי באופן שאי אפשר לעמוד בפניו.״

רוברט פרוסט, משורר ומחזאי

• • •

1.צאו לחגוג אהבה!

אחת המתנות ליום האהבה החשובות ביותר, הינה הפגישה עצמה.

זוגות רבים חוגגים את החג על-ידי הפגנת אהבה, יציאה לאטרקציה רומנטית וקניית מתנה הדדית לבן או לבת הזוג לכבוד הולנטיין דיי ובכדי להמחיש את מה שהם מרגישים כלפי בן  או בת הזוג.

היום הזה בשנה הוא אתגר עבור כל אחד מבני הזוג. הגבר ירצה למצוא מתנה מקורית לאישה והאישה תחפש אחר מתנות לגבר ליום האהבה. מצד אחד, יש מבחר עצום של מתנות ואטרקציות שאפשר לקנות או לעשות, אבל המטרה היא לתת מתנה שמראה לבן הזוג כמה איכפת לך ממנו או ממנה. בחג האהבה אפילו יותר חשוב להקדיש מחשבה בבחירת המתנה, כדי לוודא שאתה עושה את הבחירה הנכונה עבור בחירת לבך. אתה צריך לבחור משהו מיוחד, משמעותי ומקורי לבן הזוג בשל חשיבות האירוע הרומנטי.



מתנות ליום האהבה פטיפון קרוסלי


תיק גב קפטן רעיון למתנה

 2. בבחירת מתנות ליום האהבה התרכז בבת הזוג ולא בעצמך!

הדבר הראשון שכדאי לזכור הוא שצריך להמנע מקניית מתנות ליום האהבה כי הם פרקטיים או רצויים יותר עבורך. זכור: סביר להניח שהיא לא רוצה את המשחק וידאו האחרון ששוחרר לשוק. מצד שני, אל תהיה בנאלי, זר פרחים זה כבר כל כך ׳פאסה׳ ונראה כאילו ניסית לצאת ידי חובה. יחד עם זאת, פרחים יכולים לשמש תוספת מועילה לכל מתנה.

לכן, הסתכל על מה שהיא באמת אוהבת ורוצה, זו תהיה המתנה המושלמת כי היא לא משעממת, לא צפויה, מרגשת ובאה מהלב וממחשבה על בת הזוג.

הקפד להשקיע מחשבה בבת הזוג ולדברים שהיא אוהבת. לדוגמא, שאל את עצמך האם זו תהיה מתנה מקורית לאישה? האם היא תיהנה מארוחה רומנטית? או שמא, מתכשיט או אבן חן.

בדרך כלל, לנשים יותר קל בבחירת מתנות לגבר ליום האהבה, אבל היי, גם הגבר שלך לא היה רוצה להרגיש שלא השקעת מחשבה מינמלית. כן, אפילו שהוא גבר.


3. זמן לפתוח את האוזניים

נשים וגברים טובים מאוד ב׳לפזר׳ רמזים. לפעמים אנו שומעים, אך לא מקשרים וזו טעות גדולה לוותר על כזה קיצור דרך. בתקופה שלפני החג, הקפד להקשיב למה שנאמר ׳בין השורות׳, אולי מסתתר שם רמז שיקל עליך. זה יעשה לך חיים קלים יותר בבחירת המתנה לבת הזוג, מתנה מושלמת מקנה לך שפע של נקודות זכות כשמדובר ביום הגדול!

4. אל תתרכז בכסף

אחד הדברים החשובים שכדאי לזכור בעת קניית מתנות ליום האהבה עבור בן או בת הזוג הוא שאתה לא צריך להוציא סכום מופרז. כל עוד אתה מרגיש שזו מתנה שהיא תאהב – והיא באה מלהב – אתה על המסלול הנכון. יחד עם זאת, חפש אחרי מבצעי חג האהבה ברשת, תופתע לגלות מוצרים שווים במבצעים אטרקטיביים מה שמאפשר לך, ללא קשר לתקציב, לרכוש מתנה שלרוב תעלה יותר. בהחלט פקטור חשוב בחיפוש אחר המתנה הרומנטית האידאלית בהזדמנות מיוחדת זו של יום האהבה.






6. אל תהיה צפוי בבחירת מתנות ליום האהבה

שוקולדים, פרחים ובשמים הם לא מסוג המתנות שמצפים לקבל ביום האהבה. נסה להיות יצירתי ולקנות מתנה מפתיעה ושונה מהמתנה שקנית בשנה שעברה. אתה רוצה שבת הזוג תהיה מופתעת, כשהיא תקבל ממך מתנה שלא צפתה לה במידה והקדשת לכך זמן ומחשבה, הרווחת עוד נקודות זכות. בת הזוג תתרשם ממך, כי לקחת את הזמן וחשבת כיצד להפתיע במשהו שונה ובלתי צפוי.

7. הפרטים הקטנים חשובים

לחשוב על הפרטים הקטנים בהחלט רצוי. אם אתה מתכנן יום שלם וחוויתי הקפד להזמין מקומות מראש ולתכנן את הלו״ז ליום הרומנטי. הפרטים הקטנים משנים את האווירה של כל היום. כמובן, שגם אתה תרצה יום אהבה בלתי נשכח ורומנטי במיוחד.



מתנות ליום האהבה 2022


8. לסיכום מתנות יום האהבה:

גברים: השקיעו בתכשיט, סט מיוחד ורומנטי, נשים אוהבות לקבל סט המכיל כמה ׳הפתעות׳ מרגשות ורומנטיות. מתנות ליום האהבה לאישה זהו תחום רחב, האפשרות רבות ומגוונות, אך החוויה הרומנטית היא זו שתשאיר את הזכרון המתוק.

פריט מנצח בתחום המתנות לאישה או לבת הזוג הוא תכשיט יוקרתי, שעון, צמיד שרשרת וכו׳. אם החלטת ללכת על בטוח ולקנות לבת הזוג תכשיט, הקפד שיתאים לטעמה האישי – כפי שציינו, מומלץ להיעזר באחת החברות הטובות. כמו כן, כדאי להתחשב בנקודות שעליהן נשים מסתכלות בבחירת תכשיט;

התכשיט צריך להתאים לגוון העור של האישה, מבנה הפנים וצבע העיינים. כל זאת בשילוב טעמה האישי ואופיה.

הטיפ החשוב ביותר שנול לתת לגבר המבקש לקנות את המתנה האידיאלית לאישה היקרה לו, הוא להתאים את המתנה לאישה. כשאתה רוצה לרגש באמת, הבא לאישה שאתה אוהב משהו שיעיד על הכבוד ועל ההערכה שאתה רוחש לאופייה ולאישיותה.


המלצות למתנות ליום האהבה לנשים


נשים: כשאתן רוצות לקנות מתנות ליום האהבה לגבר שלכן, נמליץ על 3 שלבים שכדאי לדעת בבחירת המתנה לבן הזוג. אנו רוצות שהמתנה לא תהיה סתמית ועוד אחד מהגימיקים שזרוקים בצד, נשים, רוב הגברים לא יעשו שימוש בחרב מהמאה ה-16 או בלוח שח-מט יוקרתי.

חשבי על זה, כשאת רואה את בן זוגך משתמש במתנה שקנית לו לאורך זמן, גם את נהנית מתחושת סיפוק וקירוב לבחיר לבך.

נשים, לגברים קונים מה שגברים אוהבים, זה הרבה יותר קל ממה שאתן חושבות, בדרך כלל היכרות עם אופיו של בן זוגך ומעט מחשבה יעשו את העבודה בבחירת המתנה לבן זוגך.

האם הוא היה רוצה את הגאדג׳ט האהוב עליו שיצא לאחרונה לשוק, או שמא קונוסולת משחק שהוא מפנטז עליה או בכלל תכשיט קלאסי ופרקטי שישמח וישמש אותו ביומיום.

נשים, בואו נודה בזה, גברים בדרך כלל יסתכלו על הצד הפרקטי של המתנה ופחות הרומנטי. לכי ׳על בטוח׳ קני לו דברים המאפיינים אותו, הוסיפי לסט עוד משהו רומנטי קטן ממך ומכתב קטן לא יזיק.

אגב, מכתב אמיתי, שכתוב על דף ועט, לא מודפס, לא במייל ובטח שלא בוואטס אפ!


המלצות למתנות ליום האהבה לגברים


 ארנקי כרטיסים איי קליפ I-CLIP- החל מ-129 ש״ח

אז למי מאיתנו שלא מכירה, I-CLIP הוא מותג ארנקים גרמני המייצר בגרמניה. דק במיוחד ומשמש לכרטיסי אשראי ושטרות. לאיי קליפ מגוון רחב של דגמים לבחירה. מנסיון של שנים רוב המכריע של הגברים יהנו מאוד ואף נאמר יתאהבו בארנק האיי קליפ שלהם!

אי אפשר שלא להבין אותנו, מוצר מנצח, המיוצג על-ידי ארנולד שוורצנגר, קבוצת רד בול ואף עשה שת״פ עם מעצב העל Louis Vuitton אין מקום לטעויות. כתוספות או כשלעצמו I-CLIP  הוא מוצר שכל גבר אוהב ולאורך השנים, אנו רואים שהגברים מאוד אוהבים לקבל אותו והוא נחשב לאחת ממתנות ליום האהבה הפופולריות ביותר.


נסיים באיחול חג אהבה שמח לכל הזוגות, בסופו של יום מעבר למנהג של החלפת מתנות ליום האהבה נסו להנות זה מזו, זו מזה וכו׳. הרומנטיקה, האווירה והחוויות הן אלה שידוברו לאחר שנים רבות. זכרו יום האהבה הוא הזדמנות מושלמת להראות לאהובך כמה אכפת לך. מאמר זה יעזור לך למצוא את המתנה המושלמת עבור אותו אדם מיוחד.

האם אתם זוכרים את התקופה ההיא שבה בן הזוג הפתיע אתכם עם קופסת שוקולדים וזה היה יום האהבה הטוב ביותר אי פעם? מה עם הפעמים האחרות שבהן קיבלו לך כרטיס ופרחים? ובכן, השנה, הפתיעו אותם עם משהו אחר! 

ספרו לנו בתגובות מה הם המתנות ליום האהבה השוות ביותר בעיניכם

אפריל 11, 2019 — admin